Všeobecné informácie:

Dňa 4. decembra schválila Národná rada Slovenskej republiky novelu zákona o používaní Elektronických registračných pokladníc. Aké dôsledky bude mať táto skutočnosť na všetkých majiteľov a prevádzkovateľov súčasných registračných pokladníc a fiškálnych zariadení? Určite ste sa už v médiách stretli s pojmami ako „online“ alebo „eKasa“. O čo teda ide: Veľmi zjednodušene povedané, každá elektronická pokladnica bude napojená do internetu a bude odosielať vybrané dáta o prebiehajúcich transakciách na Finančnú správu Slovenskej republiky. Je to rozdiel v porovnaní so súčasným systémom, kedy sú dáta o transakciách uchovávané iba v pokladnici. Novelizácia zákona stanovuje termín zavedenia e-kasy od 1.4.2019 (dobrovoľne pre existujúcich používateľov ERP a povinne pre nových) do 1.7.2019 (povinne pre všetkých).

Viac o zákone : https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=zakony/zakon&MasterID=6975

 
Ako sa pripraviť?

Aby všetci majitelia a prevádzkovatelia elektronických pokladníc spĺňali pravidlá nového zákona, budú musieť mať v druhom kvartáli budúceho roka pokladnicu, schopnú pripojiť sa „online“ do siete. Avšak pozor – pokladnicu typu eKasa budete môcť začať používať najskôr od 1. apríla 2019. Do tohto dátumu musia všetky podnikateľské subjekty používať existujúce pokladnice podľa pôvodného znenia zákona.

U nás však môžete nakupovať s istotou. Ak si potrebujete kúpiť novú pokladnicu už teraz, ku každému modelu pokladnice EURO od nás dostanete v cene zariadenia kupón na dodávku hardvéru pre aktualizáciu zakúpenej pokladnice na systém eKasa.

Môžem používať pôvodnú pokladnicu aj v systéme e-kasa?

V spolupráci s našimi dodávateľmi  sledujeme tieto zmeny a pripravujeme riešenia, ktoré budú v súlade s novými požiadavkami. Podľa informácie zo dňa 4.2.2019, sa výrobca pokladníc EURO, spoločnosť  ELCOM Prešov,  vzhľadom k požiadavkám a časovým možnostiam certifikačného procesu rozhodol pre realizáciu upgrade na nasledovné typy elektronických pokladníc : EURO-150TE Flexy, Euro-50T/TE Mini / Smart / Medi / Cash, Euro-100T, Euro-200TE, Euro-2100TE, EFox-T. Upgrade nebude možný na pokladniciach  Euro-1000T, Euro-2000T/TE, Euro-500T/TX/TE, 200TX a fiskálnych tlačiarňach Euro-500FP, MiniEFox a EFox-M.

Spoločnosť Axis, v súčasnej dobe garantuje možnosť upgrade pokladníc  JSMART a BIG 3 Touch. Ceny a možnosť predobjednávky uvedieme čoskoro.

Už teraz je možné u nás predobjednávať  tzv. upgrade balíčky pre úpravu Vašej pokladnice EURO. Upgrade balíček bude obsahovať všetky hardvérové a softvérové súčasti, potrebné pre úpravu elektronickej registračnej pokladnice na zabezpečenie komunikácie so systémom e-kasa.  Zároveň si môžete hneď rezervovať aj termín na prevedenie úpravy.

Ceny upgrade balíčkov:

Upgrade kit EURO-50 140,00   (záloha 50,00€)
Upgrade kit EURO-150 140,00   (záloha 50,00€)
Upgrade kit EFox 140,00   (záloha 50,00€)
Upgrade kit EURO-100 + EPROM 160,00   (záloha 50,00€)
Upgrade kit EURO-200 + EPROM 160,00   (záloha 50,00€)
Upgrade kit EURO-2100 + EPROM 160,00   (záloha 50,00€)

Ceny s DPH
Ceny za Upgrade kit sú platné len v prípade uskutočnenia predobjednávky a uhradení zálohy!

Pre objednanie upgrade balíčkov alebo pokladníc eKasa a zabezpečenie si miesta v poradovníku pre realizáciu sprevádzkovania vašej pokladnice pre systém eKasa, sme pre Vás pripravili objednávkový formulár.

Ako na to?

  1. Vyplňte predobjednávkový formulár. Nezabudnite zadať jednu z našich predajní, kde chcete upgrade, alebo zakúpenie novej pokladnice realizovať.
  2. Odošlite elektronicky, alebo vytlačte a doručte k nám na predajňu.
  3. Zálohu na objednaný tovar môžete uhradiť v hotovosti na predajni, alebo bankovým prevodom na základe vystavenej predfaktúry, ktorá bude doručená na mail uvedený vo Vašej objednávke. Záloha bude vo výške 50,00€ za upgrade balíček, alebo 30% z ceny v prípade objednávky novej pokladnice či fiškálnej tlačiarne.
  4. Potvrdenie predobjednávky a záväzné zaradenie do poradovníka zákazníkov bude vždy vykonané dňom vášho zaplatenia zálohy!
  5. Zostávajúcu čiastku doplatíte pri dodaní tovaru.

Objednávkový formulár

Moju pokladnicu nie je možné upraviť na systém eKasa. Potrebujem novú?

Áno, nakoľko inak by ste nespĺňali ustanovenia nového zákona. Na našich prevádzkach Vám radi poradíme pri výbere novej pokladnice, poprípade zariadenia pre virtuálnu pokladnicu. Nakoľko vieme, že sú to pre Vás zvýšené náklady, ponúkame zľavu 5%  na nákup nového zariadenia.

Zariadenia VRP

Termíny zavedenia systému eKasa sa blížia veľmi rýchlo. Nenechávajte si preto rozhodnutie na poslednú chvíľu, nakoľko len pri Vašej skorej objednávke máte istotu, že úpravu alebo zaobstaranie pokladnice stihnete včas. Vynaložíme maximálne úsilie, aby bola táto zmena pre Vás bezproblémová. Dovoľujeme si Vás zároveň požiadať aj o Vašu ústretovosť a súčinnosť.

Vaše objednávky a prípadné otázky nám môžete posielať na adresu ekasa@progma.sk

eael_transient_elements:
a:0:{}

Trenčín

Legionárska 29
911 01 Trenčín
tel.: 032 6583488, 032 6402186
fax.: 032 6402187
e-mail: tn@progma.sk

Nové Mesto nad Váhom

Odborárska 31
915 01 Nové Mesto nad váhom
tel.: 032 7714007
fax.: 032 7714007
e-mail: nm@progma.sk

Informácie

Pondelok – Piatok
8:30 – 17:00
Sobota – Nedeľa
Zatvorené
REKLAMAČNÝ PORIADOK

E-mailový spravodaj

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách a akciách